Post by poonaperdtini on Feb 18, 2022 11:01:33 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Papers Grade Please! ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Papers Grade Please! IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ kodar oändlig uthållighet ▞▞▞
▞▞▞ Papers Grade Please! 2022 version ▞▞▞
Sämsta spelet man får inte bestämma betyget
Varför jag gav det här spelet 1 stjärna recension önskar att jag kunde betygsätta det 0 :/ Så det kraschar fryser varenda gud, det är inte ens roligt. SNÄLLA FIXA DETTA!!!!!!!!!!!!!!!!!
För tillfället, Papers Grade Please! är inte tillgänglig för data överför på computern. Du kan dock använda emulatorer för att köra Android-program på
... be a EURES Adviser or your local Intreo office (please note a PPS number may ... of grade D in 5 subjects in the Junior Certificate or equivalent exam.
Det var inte bra jag ger den en två för när du vill se en add går den tillbaka till klassrummet och det var en skoldans jag tryckte på den och den gick aldrig igenom jag tror att du måste lösa det problemet ok.😤Jag hoppas du kan
Roligt och när man ger någon F är det roligast😄😄😄
Tja.... Jag vet att du har lagt ner mycket ansträngning på det här spelet, men jag måste säga att det här spelet inte riktigt är min typ. Men det som är bra är att det inte finns så mycket annonser. Hur som helst, för mig är det här spelet inte så bra men jag hoppas att någon annan gillar det här spelet. Hejdå!
Jag gillar det här spelet men varannan nivå finns det samma annons som spelas om och om igen. Jag skulle ha gett den 4 stjärnor om det inte vore för annonserna. Även 5 stjärnor om grafiken bara var lite bättre. Men förutom allt detta bör du ladda ner det och använda det på din fritid.
Papers Grade Please! Casual ecc
för många annonser men det fungerar när jag sätter på flygplansläget, men förutom det faktumet och det strular, vilket är min hemska telefon. tid jag spelar det, det tar tid så det är bra för julen är imorgon och jag spelar det bara idag så att det inte blir så LÅNGT
The grading scale is from A to F, where A is the highest grade, ... The perceived need for support also varied among the students,
Crazy Restaurant 2021 Spillehall delm
Jag älskar det här spelet för att jag älskar att riva papper även om jag inte är lärare, min dröm är att bli lärare så det är därför jag älskar det här spelet att det är så roligt Saken är att jag inte vet vilken som är en pojke eller tjej Killar måste sätta könen
det fungerar inte. du klickar på vilken lärare du vill ha och sedan är det en vit skärm för alltid.
Det är nonstop-tillägg och det finns ingen belöning om du tittar på ett tillägg för det och det kraschar och fryser mycket, spela inte om du inte vill avinstallera det inom en minut
Papers Grade Please! Nezahtjevne igre jlxs
det här spelet är uttråkat men det är kul jag vill ha ett ljud alla simulatorspel har inget ljud så tråkigt hej hej men spelet är inte dåligt antar jag...
Wow detta var kul! Men jag uppgraderade allt och fick mig att titta på för många annonser
För mycket lägger alla radera det!!!!!!!!
Med denna applikation kan du följa din SweTrack™-Engine spårsändare var du än befinner dig - direkt i din iOS-enhet! ... Papers Grade Please!
när du får fel betyg på ett prov säger studenten illa stämma dig jag trycker gå till förvar det slutar med att jag betalar studenten 30 spänn jag är så trött på det att jag har avinstallerat spelet
Det är inte dåligt, det är riktigt roligt om spelet behöver ljudeffekter och musik det verkligen verkligen verkligen verkligen verkligen verkligen verkligen behöver lite musik men annars är det ett bra spel
Papers Grade Please! სხვადასხვა vpjg
Please let me know if you run into anything. I truly enjoy reading your blog and I look forward to your new updates. My homepage: pussy888 Ios
Installerad. Öppnad. Fick 3 annonser innan jag ens kunde starta spelet. Raderade den utan att ens spela en nivå.
Jag älskar idén! Jag gillar inte att lärarna blir lite problematiska. Det kommer att ge ett x. Lärare brukar ge ett a+ för ansträngning, men jag ville ge en elev och A även om det var fel.
Papers Grade Please! Gündəlik nzk
Det är ett trevligt spel 😍😍 men det visar att en ny nivå kommer snart och när jag ser jag älskar det 🥰🥰 men när jag slutförde alla stjärnorna öppnas det inte 😡😡 Jag var verkligen väldigt arg och jag väntade i 7 dagar men det inte fungerar 😡😡 så jag avinstallerade det och sedan annonserna det visar lägg till Många gånger men när jag stänger av data så kommer lägget inte men de som inte gör det nej att om vi kommer att stänga av data så kommer lägget inte att visas då ?? ??
Det hjälper dig att lära dig mycket det är så bra
Fullständigt skräp när det fortsätter att frysa efter första nivån och får dig att göra det igen skulle inte ge några stjärnor om det var alternativet
Hej lion studios om du klickade på detta. Jag är 9 år gammal, jag skulle ge detta en 1 stjärna på grund av de dåliga orden, detta är inte bra. Också för många annonser och det är för laggy kan du snälla fixa detta och ta bort de dåliga orden. Jag ger det en 5 stjärna om du gör det. Tack!
Hämta Draw Happy Life - drawing apps 0.9.1 APK Android
Det här spelet är så tråkigt, de här frågorna är som för en låg nivå, idén är trevlig men hur de gjorde det är det dåligt. Även en av frågorna de ställer är fel, det var med guld, bly och vilket som är tyngre, också för många annonser, om du vill göra ett spel tar det lite tid att göra det, så det kommer att bli kul istället för billig kvalitet spel.
MoveON
Jag kan inte ens komma in i spelet. Jag sätter på det och skärmen blir svart eller vit
Det finns många annonser och som att de dyker upp efter varje nivå... Det blir tråkigt för ibland kommer samma fråga... Tack
Jag lär mig mer och blir som en lärare
10/10 bra spel att koppla av efter att du har spelat krew eats #kreweats är det bästa
jag gillar skolan och jag tycker att det är spännande att se på betygen
Jag gillar det men jag kan inte gå upp i nivå. Jag är 10 år gammal, det sa ett dåligt ord så jag sa till min mamma att hon sa att jag kan spela det fortfarande men jag spelar det inte idag, det gjorde jag!!! Det är så kul ändå!!😀 Jag kan inte fatta att jag har 3 stjärnor 🤩 Jag gillar spelet bra jobbat för att göra spelet roligt!!!!!😝😝
Bra spel men lite repetitivt. Kanske lägga till nya konstiga svar och klasser. Eleverna ser lite läskiga ut. Alldeles för många annonser. BRA SPEL. Behöver många förbättringar. När du gör det, 5 stjärnor.
Trevligt spel det var kul men problemet är att det finns annonser överallt och spelet håller mig också släpande, det måste fixas och jag laddar ner det igen
In most cases, you can get a mobile betting app on both iOS and Android platforms. ... Thank you one million and please continue the enjoyable work.
den här spelen är roligt
Det semsta spelet i världen. Man får inte bestämma vad betyget får bli själv.😔😒😤
Roligt men buggigt när jag slutför betygsättningen zoomar inte resultaten in.
Det fungerar inte. Det glappar för det mesta. Och de har inte kommit ut med nästa skola
Det är lite roligt och coolt men grejen är att det kan bli lite tråkigt Grafik 3 stjärnor Gameplay 2 stjärnor Hur smidigt spelet är 5 stjärnor
Jag gillar det, men problemet är att det finns upprepade nivåer så jag avinstallerade eftersom jag var trött på att göra samma nivåer om och om igen! Lägg till fler nivåer så ska jag fundera på att få tillbaka det och lägga till de två sista stjärnorna.
Ännu ett dåligt spel. Det finns inget ljud när du spelar spelet, när tilläggen dyker upp, de spränger! Ett lite tråkigt spel. 😴
Så det är ett roligt spel men det fryser alldeles för mycket och annonserna enligt mig är så roliga att titta på än spelet